torsdag 11 februari 2010

4 dagar kvar. Eller?

Idag är kanske inte min lucky day. Skåpsluckorna kom i form av "gott och blandat" kan man säga, en mix av två olika serier. Kanske inte riktigt vad jag tänkt mig. Efter ett argt samtal kommer det nya luckor. Nästa vecka...

Då tar jag berget med tvätt ner till tvättstugan för att ganska snart upptäcka att torktumlaren är sönder.

Upp igen, där rörmokaren meddelar att vattenledningarna i köket inte är av standardstorlek och de har problem med att koppla in vattnet.

Sen avrundar vi allt med mitt mosaik som jag längtar så efter, vars leverans har fastnat i Tyskland någonstans. Oklart om hur eller när det kommer fram.

Ser ut som att jag får leva med ett halvfärdigt kök ett bra tag till.
På tal om "ser ut", så ser det ut såhär:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: