tisdag 12 januari 2010

34 dagar kvar - dags för målarfest!

Zeldas skrivbord, förvaringslåda och stol
innan målarfirman startade här hemma.

Sandy och jag shoppade målarkläder på HM's och Vero Moda's rea. Mycket givande!

















Sen började festen, så att säga!! Färg till alla!
Sandy vet hur man partar till det ;P

















Det är skönt att slippa täcka för golv och bara kladda hur man vill.
Och lite till.

Sådär, ett par dagar och miljontals strykningar senare är det klart!

Stolen blev vit och fin, nu ska det fyndas en färgglad dyna till den så att vi inte dör av tristess. =)

















Förvaringsmöblen som Zelda fick av min kusin, vi får se om Zelda får tillbaka den av mig efter ommålningen eller om vi måste göra om den till en hallmöbel. Lockande känner jag... Jag vill sätta gångjärn i den och sy en rolig puff. Nu, nu vill jag det!

Inga kommentarer: